Lázně Bechyně

Časté dotazy

Lázně Bechyně

Máte dotaz? Podívejte se na nejčastější z nich


Ano. Lázně Bechyně jsou certifikované testovací místo pro antigenní testování na onemocnění Covid-19 (resp. SARS-CoV2). Testujeme jak vlastní zaměstnance, tak veřejnost, klienty a zaměstnance externích firem. Výsledky antigenního testu jsou obvykle k dispozici na počkání (tj. cca do 20 minut). Výsledek testu lze na vyžádání potvrdit písemně. Více se dočtete v rubrice Aktuální opatření.

Ano, opět přijímáme klienty na samoplátecké pobyty za následujících podmínek.

  1. Samoplátci mohou přijet na pobyt, pokud prokazatelně prodělali onemocnění Covid-19 (SARS-CoV2) a od potvrzení pozitivity neuplynulo více než 180 dní, nebo jsou plně očkováni a od první dávky uplynulo více než 22 dní a maximálně 90 dní, druhá dávka byla aplikována maximálně do 9 měsíců. V případě jednodávkové vakcíny je podmínkou její aplikace nejméně 14 dní a maximálně do 9 měsíců od data nástupu na pobyt.

  2. Rovněž můžeme přijmout klienty, kteří nejdéle před 7 dny absolvovali PCR nebo před 72 hodinami antigenní test na Covid-19 s negativním výsledkem.

V této souvislosti připomínáme, že jsme certifikované testovací místo pro antigenní testování, lze se tedy nechat otestovat i před nástupem na pobyt přímo v areálu Lázní Bechyně.

Lázně Bechyně jsou si vědomé toho, že aktuální pandemie koronaviru v Evropě představuje velkou hrozbu a průběžně činí opatření k minimalizaci rizika nákazy svých klientů, personálu a návštěvníků. Detailně Vás o těchto opatřeních průběžně informujeme na specializované stránce www.laznevbechyni.cz/aktualni-opatreni

Ano, v našem obchodě v LD Olga se snažíme udržovat dostatečnou zásobu respirátorů třídy FFP2 (popř. KN95), jejichž používání je po klientech vyžadováno.

Státní vouchery byly prodlouženy do konce roku 2021. Klient musí být v lázních minimálně 6 nocí a absolvovat alespoň 5 procedur. Vouchery vygenerované v roce 2020 platí i pro rok 2021.

Běžné procedury, včetně bazénu, cvičení ve fitness a sauny jsou pro lázeňské klienty v provozu, whirlpool je již také otevřen.

S ohledem na vývoj pandemie koronaviru naprosto chápeme obavy některých našich klientů a případné důvody k ukončení pobytu. Pokud je toto váš případ, obraťte se na naši přijímací kancelář, která s vámi ukončení pobytu projedná s maximální měrou empatie. V každém případě je dobré si uvědomit, že v Lázních Bechyně máte k dispozici veškerou péči a zdravotnický personál, dohlížíme na hygienu a přijímáme stále nová sofistikovaná opatření pro sanitaci a udržení čistého prostoru kolem Vás. Zvažte, zda ve svém domácím prostředí budete mít opravdu lepší pocit, pokud jde o strach z možné nákazy. Děkujeme Vám. 

V každém případě se obraťe na pracovníky naší přijímací kanceláře! Buď e-mailem (ubytovani@laznevbechyni.cz) nebo telefonicky (381 476 305, 381 476 306, 777 710 220). Každý případ je řešen individuálně, neexistuje tedy obecně platný postup, který by se dal uplatnit. Našim klientům samozřejmě vycházíme maximálně vstříc, proto je více možností, jak váš problém řešit.

Pro veřejnost jsou opět k dispozici pedikúra / manikúra a kadeřnictví. Vše za dodržení aktuálně platných vládních opatření (na vyžádání sdělí personál recepce, popř. provozovatel služby při rezervaci).

Ano, s platností od 11.5.2021 je rezervace na komplexní a příspěvkovou lázeňskou péči zpoplatněna. Rezervační poplatek je 500 Kč a je nevratný. Samoplátecké pobyty jsou od tohoto poplatku osvobozeny, platí to pouze u pobytů přes pojišťovnu.

Pokud máte v rámci pobytového balíčku ubytování Standard v lázeňském hotelu Olga, je na pokoji vlastní sociální zařízení. Pokud se jedná o ubytování typu Econom v lázeňských domech Libuše nebo Vlasta, nachází se sociální zařízení na patře a je zpravidla sdílené pro 3 pokoje.

Klienti Lázní Bechyně mohou využít vlastní techniky (chytrý telefon, tablet, notebook) k připojení k Wi-Fi síti, která pokrývá celý hotel OLGA, celý lázeňský dům LIBUŠE, BOŽENA i VLASTA a restauraci v lázeňském domě JANA. Pokud si s sebou klient vlastní techniku nechce nebo nemůže dovézt, lze se na internet dostat 24 hodin denně pomocí jednoho ze dvou počítačů s veřejným internetem, umístěných ve druhém patře lázeňského hotelu OLGA. Heslo na Wi-Fi se dozvíte od personálu recepce. Před připojením do sítě je nutné si přečíst provozní řád, který je k dispozici na místě, popř. zde na webu v sekci Dokumenty ke stažení. Služba je poskytována zdarma, bez nároku na její funkčnost 24/7.

Pokud objednáváte pobyt prostřednictvím našich webových stránek, vždy Vám přijde na e-mail automatická kopie objednávky. Pokud se tak nestalo, mohlo např. dojít k překlepu při zadání e-mailové adresy. Druhý nejčastější důvod bývá ten, že opomenete potvrdit souhlas se zpracováním osobních údajů. V každém případě platí, že si pár minut po odeslání objednávky zkontrolujete ve svém e-mailu doručenou poštu a není-li v ní kopie objednávky, něco neproběhlo správně. V tom případě kontaktujete naše obchodní oddělení (viz. sekce Kontakt), vše neprodleně vyřešíme.

Při objednávce dárkových poukazů je možno místo konkrétního data zvolit jen Sezóna nebo Mimosezóna. Je to tak úmyslně, protože dárce zpravidla netuší, kdy bude mít obdarovaný čas a možnosti využít dárkového pukazu na pobyt. Výběr pobytu v sezóně nebo mimo sezónu má vliv na cenu pobytu, proto je potřeba předem určit jedno z těchto období. Pokud již víte, že obdarovávaná osoba má zájem o konkrétní termín(y) pobytu u nás a jedná se Vám pouze o zaplacení vybraného pobytového balíčku, proveďte klasickou objednávku pobytu a do poznámky uveďte, že má být objednávka realizována formou dárkového poukazu + telefonický kontakt na Vás. Obchodní oddělení Vás bude kontaktovat zpět.

Obchodní oddělení má pracovní dobu PO-PÁ od 6:30 hod. do 14:30 hod. Pokud objednáváte pobyt přes internet, jsou odpolední objednávky zpravidla řešeny další pracovní den. V případech, kdy potřebujete něco upřesnit, konzultovat nebo doplnit, je možné využít e-mail nebo telefon viz. kontakty. Konkrétní dotazy k pobytům, popř. možnosti léčby s ohledem na vaši diagnosu, prosím, nezasílejte na náš Facebook, ale e-mailem přímo na obchodní oddělení.

Lázeňský hotel OLGA disponuje vlastní knihovnou čítající cca 280 titulů různých žánrů. Časopisy k zapůjčení neposkytujeme, můžete si je zakoupit v našem obchodě, který je situován v budově lázeňského hotelu OLGA.

Přímo v budově lázeňského hotelu OLGA je k dispozici obchod, kde jsou k sehnání základní hygienické potřeby, denní tisk a časopisy, upomínkové předměty, cigarety, prostředky péče o tělo, šperky, doplňky stravy a částečně módní doplňky a oblečení. Dále je v areálu k dispozici denní bar a restaurace. Pokud se jedná o potraviny a jiný sortiment zboží, mají klienti možnost navštívit místní TESCO ve vzdálenosti cca 600m od areálu lázní. Ostatní obchody jsou situovány v centru města, vše do 1km od lázní.

Ne, toto nelze ovlivnit. Pokoje jsou přidělovány klientům průběžně dle aktuální obsazenosti a není možné rezervovat konkrétní pokoj.

Dárkové poukazy jsou běžně omezeny maximální délkou platnosti do konce kalendářního roku. V roce 2020 byla udělena výjimka z důvodu omezení provozu lázní a poukazy pro tento konkrétní rok jsou platné do března 2021.

Typ stravování (polopenze, plná penze) je u pobytových balíčků volitelný. Nemusíte tedy vybírat jiný pobytový balíček, pokud vámi zvolený v základu neobsahuje požadovaný typ stravování.

Ne, nemusí. Je čistě na vašem pocitu komfortu, jaké oblečení si při docházení na procedury zvolíte. Někteří klienti se po lázeňském hotelu pohybují v županu, jiní v běžném oblečení. Žádný předpis na toto neexistuje.

V Lázních Bechyně můžete k úhradě pobytu využít těchto bezhotovostních platebních metod: 

  1. Platba převodem
  2. Platba platební kartou
  3. Platba kartou Edenred Benefits
  4. Platba kartou Benefit plus
  5. Platba kartou Sodexo

Rezervaci Vám rádi provedeme za nevratný poplatek 500Kč. Měsíc před nástupem na léčbu by měl být návrh doručen do lázní.

Délka léčebného pobytu pro danou diagnózu je stanovena indikačním seznamem. Může být zkrácen pouze ze závažných důvodů na návrh ošetřujícího lékaře a po schválení primářem.

O tom, zda je potřebné léčebný pobyt prodloužit, rozhoduje ošetřující lékař na základě zdravotního stavu klienta. Toto prodloužení musí schválit revizní lékař zdravotní pojišťovny.

Při komplexní lázeňské péči neschopenku vystaví lékař lázeňského zařízení.

Ano, tato služba u nás není zpoplatněna. Objednávku odvozu lze vyřídit na recepci lázeňského hotelu Olga telefonicky na čísle 381 476 100 nebo e-mailem na adresu: recepce@laznevbechyni.cz

Složení procedur v balíčku nelze měnit jinak, než ze zdravotních důvodů dle ordinace lékaře.

Na pokoji jsou Vám k dispozici ručníky a osušky. Župan a vysoušeč vlasů si můžete zapůjčit na recepci lázeňského hotelu Olga.

Obecně jej neumožňujeme, volné časy plavání (při dokoupení procedur) Vám rádi sdělí na časování procedur.

I. kategorie: Sociální zařízení, TV, lednice, Wi-Fi na pokoji, procedury v hotelu, 4 výtahy.

II. kategorie: Sociální zařízení, TV, lednice jsou společné na patře, na procedury a stravu se dochází, Wi-Fi, budovy bez výtahu.

Není.

Ano, toto je pravdivá informace do té míry, že u nás můžete zcela dobrovolně a zdarma vyzkoušet například techniku dechu zvanou Pránájáma. Na tuto techniku k nám několikrát týdně dojíždí certifikovaná lektorka Marie Ria Rychlíková. Dále je možno (opět dobrovolně a zdarma) vyzkoušet akupresuru pod vedením indického lektora Dr. Sandhu. O datech konání všech kurzů a přednášek Vás informujeme v předstihu zde na stránkách v sekci "Akce a zájezdy". Věříme, že tisíce let staré techniky orientální medicíny jsou vhodným doplňkem naší účinné lázeňské péče a nabízíme Vám touto formou seznámení s nimi.

Pro naše lázeňské hosty máme k dispozici placené parkoviště přímo v areálu lázní. Klient si parkování hradí sám s vyjímkou vybraných pobytových balíčků, kde je parkovné poskytováno zdarma jako bonus k pobytu. Parkovací kartu vydává personál na recepci. Parkoviště je umístěno v bezprostřední blízkosti lázeňského hotelu Olga a je monitorováno bezpečnostním kamerovým systémem. Pokud musíte svůj pobyt u nás zkrátit, vracíme pouze nespotřebované parkovné. Výši poplatků za parkování uvádíme v sekci Ceník.

Ubytování na pokoji je možné až ve chvíli, kdy je pokoj pro Vás připraven. Toto se děje u každého pokoje v jiném časovém sledu, proto jednotně klientům sdělujeme, že budou ubytováni od 12:00 hodin. V případě, že je pokoj připraven dříve, sdělíme to klientovi při nástupu na léčebný pobyt a klíče od pokoje obdrží dříve.

Ano. V lázeňském domě Libuše je k dispozici umyvadlo přímo na pokoji, pouze sociální zařízení a sprchy jsou společné na každém patře.

Ano. Během pobytu si můžete nechat vyprat prádlo s vyjímkou spodního prádla. Služba se objednává u pokojské a je zpoplatněna dle aktuálního ceníku nad rámec ceny pobytu.

V našich lázních se nudit nebudete. Pro své klienty zajišťujeme bohatý kulturní program (výlety a exkurze s průvodcem, okružní jízdy po Bechyni, taneční večery, vernisáže, atd.) a přednáškový program (odborné přednášky, cestopisné přednášky, prezentace). Kdo dává přednost knihám, pro toho je k dispozici naše vlastní knihovna, není nutné si vozit knihy s sebou. Pro vyznavače aktivního odpočinku je možnost výpůjčky kol a sportovního vybavení.

Ano, ambulantní rehabilitační péče je opět k dispozici, je limitována pouze kapacitou a probíhá za dodržení aktuálně platných vládních opatření.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu souhlasíte.

Souhlasím